Η ομάδα Μάρκετινγκ της Νύμφη, Ειρήνη Παπαδοπούλου, Brand Manager, και Θοδωρής Γκανάτσιος, Jr.Brand Manager, δήλωσαν σχετικά: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η μπίρα Νύμφη έχει ήδη αποκτήσει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των κατοίκων της Θεσσαλονίκης και τώρα στην καρδιά της ΔΕΘ, έκθεση ορόσημο για την πόλη και όλη τη χώρα.

Αναμένουμε λοιπόν με χαρά και ανυπομονησία όλο τον κόσμο που θα περάσει από το τη ΔΕΘ, προκειμένου να τους προσφέρουμε την ολοκληρωμένη γευστική εμπειρία και τη φρεσκάδα της μπίρας Νύμφη». Η Νύμφη σχεδιάστηκε και παράγεται στη Θεσσαλονίκη από 100% μακεδονικό κριθάρι και το όνομά της βασίζεται στον μύθο της γοργόνας Θεσσαλονίκης, αδερφής του Μ. Αλεξάνδρου. Με 5 λυκίσκους και 5% αλκοόλ από ανθώδη αρώματα, φρουτώδη γεύση και μία ήπια πικρή επίγευση, η Νύμφη εντάσσεται στο portfolio της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.