Η Nrg συμμετείχε για μία ακόμα χρονιά στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών. Από τη Δευτέρα 3 Οκτωβρίου έως και την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου, η εταιρεία διοργάνωσε δράσεις, τόσο για τους καταναλωτές, όσο και για τους εργαζομένους του Customer Experience.

Με motto το «Η Nrg μας πηγάζει από εσένα», μέσα από τις δράσεις της, η εταιρεία θέλησε να αναδείξει τη συμβολή του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και να επιβραβεύσει τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή και εργάζονται καθημερινά για την εξυπηρέτηση και υποστήριξη των πελατών της, τονίζοντας παράλληλα τη σημασία των πελατών για την εταιρεία.

Η Nrg, καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, έδωσε την ευκαιρία σε όσους πελάτες επισκέφθηκαν ή πραγματοποίησαν αγορές στα καταστήματά της στο Μαρούσι, την Πανόρμου και τη Θεσσαλονίκη, να κερδίσουν δώρα, αλλά και να μπουν σε κλήρωση για ένα ηλεκτρικό scooter αξίας 3.000 ευρώ.

Επιπλέον, στο κατάστημα στο Μαρούσι, οι πελάτες είχαν την ευκαιρία να φορτίσουν δωρεάν το ηλεκτρικό τους όχημα. Παράλληλα, η εταιρεία διοργάνωσε μία εβδομάδα γεμάτη δράσεις για τους εργαζομένους της στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.