Σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας ο οποίος επιβεβαίωσε την είδηση της αναθεώρησης, ο ρόλος της επικοινωνίας με τους ασθενείς, τους επαγγελματίες υγείας και τους καταναλωτές είναι κομβικός και απαιτεί διαρκή αξιολόγηση των συνεργατών της σε επίπεδο marketing. «Θεωρούμε ότι αυτή είναι η ιδανική στιγμή για επαναξιολόγηση των σχέσεων με τα συνεργαζόμενα agencies και του επιχειρησιακού μοντέλου της δραστηριότητας στα media», προσέθεσε.

Η τελευταία αναθεώρηση των media λογαριασμών για τη Novartis ήταν το 2012, όταν η φαρμακοβιομηχανία επέλεξε τη Starcom του Publicis Groupe, η οποία αντικατέστησε τη σημερινή Wavemaker, τότε MEC, της WPP. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Advertising Age την περίοδο του προηγούμενου spec η αξία του λογαριασμού ξεπερνούσε τα 600 εκατ. δολάρια.

Η απόφαση για τον διαγωνισμό έρχεται σε συνέχεια του «διαζυγίου» με την Alcon, μετά από 8 χρόνια, κάτι που μπορεί να δημιουργήσει την ανάγκη για αλλαγές στο media plan. Παράλληλα, νέες εξελίξεις διαφαίνονται προ των πυλών, καθώς ο φαρμακευτικός κολοσσός προσανατολίζεται σε συμφωνίες εξαγορών και συγχωνεύσεων για να ενισχύσει των πυλώνα της καινοτομίας, τη στιγμή που η αγορά αναμένει το λανσάρισμα του φερόμενου ως ακριβότερου φαρμάκου στην αγορά, με τιμή έξι μηδενικών.
(Πηγή: fiercepharma.com)