Στο πλαίσιο δημοσιογραφικής εκδήλωσης με θέμα την ευαισθητοποίηση για σοβαρές οφθαλμολογικές παθήσεις που επιφέρουν απώλεια όρασης, η Novartis διοργάνωσε πρόσφατα μια ιδιαίτερη βιωματική εμπειρία «Dine in the Dark».

Κατά τη διάρκεια του δείπνου στο απόλυτο σκοτάδι, οι συμμετέχοντες δείπνησαν σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο, χρησιμοποιώντας τις υπόλοιπες αισθήσεις τους, όπως η αφή και η όσφρηση, βιώνοντας για λίγο την καθημερινότητα ενός ατόμου με απώλεια όρασης. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την ΑΜΚΕ «Με Άλλα Μάτια».