Η φιλανδική HMD Global βρίσκεται σε αναζήτηση creative agency για τη δημιουργία global brand και creative πλατφόρμας για τη Nokia. Η παγκόσμια διαδικασία spec έχει ήδη ξεκινήσει. Σε επίπεδο σχετικών συνεργασιών του brand, η Grey London είχε δημιουργήσει διαφήμιση, με αφορμή τη νέα ταινία James Bond, No Time to Die, όπου η πρωταγωνίστρια, Lashana Lynch, χρησιμοποιούσε τηλεφωνική συσκευή Nokia.

Μετά από δύο αναβολές και μία άκαιρη προβολή της διαφήμισης από την HMD Global, τον Σεπτέμβριο, η ταινία αναμένεται να προβληθεί τον Απρίλιο του 2021. Στο πλαίσιο αυτό, η Grey, του ομίλου WPP, θα συνεχίσει να εργάζεται στο project, παρουσιάζοντας νέες ιδέες για την επόμενη χρονιά. Παράλληλα, η εταιρεία προσέλαβε και το PR agency, The Academy, ώστε να συμβάλλει στο λανσάρισμα μιας σειράς τηλεφώνων, μεταξύ των οποίων και του πρώτου 5G της Nokia, τον Οκτώβριο. Οι αλλαγές δεν επηρεάζουν τα media agencies, Mindshare και Essence, του HMD Global, που συνεργάζονται με την εταιρεία από το 2017.

(Πηγή: Campaign)