Την «εξωφρενική αυτοπεποίθηση και δεξιοτεχνία» των γυναικών τιμά η Nike στην τελευταία της ευρωπαϊκή καμπάνια, στο πλαίσιο του UEFA Euro England 2022. Με τίτλο «Never settle, never done» και την υπογραφή της Wieden & Kennedy London, αναδεικνύει την ταχύτητα και τις τεχνικές ικανότητες ποδοσφαιριστριών όπως η αρχηγός της εθνικής ομάδας της Αγγλίας, Leah Williamson, καθώς και άλλων κοριτσιών από ομάδες από όλη την Ευρώπη.

Η καμπάνια δημιουργήθηκε από τους Ankita Tobitt και Ben Shaffery σε σκηνοθεσία Valentin Petit μέσω της Division. «Τρέχει» ήδη στην Ευρώπη, με TVC, online και social υλικά. Η Nike ανέφερε: «Το ποδόσφαιρο βρίσκεται στα υψηλότερα επίπεδα από ποτέ -η επένδυση, η κάλυψη από τα Μέσα και το κοινό έχουν σπάσει κάθε ρεκόρ- και συμμετέχουν πιο πολλά κορίτσια από ποτέ. Αυτά τα επιτεύγματα δεν μπορούν να παραγνωριστούν ή να υποτιμηθούν.

Ωστόσο, η απόλαυση της δόξας του παιχνιδιού δεν μπορεί να προσφέρει εφησυχασμό, δεν πρέπει ποτέ να σταματήσουμε να ζητάμε περισσότερα. Περισσότερες επαγγελματικές ευκαιρίες για τις γυναίκες στο ποδόσφαιρο, μεγαλύτερη επένδυση και πρόσβαση σε όλα τα επίπεδα του αθλήματος και μεγαλύτερη ορατότητα μέσω κάλυψης από τα Μέσα».

(Πηγή: Campaign)