Το 4% της αγοράς κατέκτησαν τα αλλαντικά με μοσχάρι που λάνσαρε η εταιρεία

Σύμφωνα με όσα είπε, η Νίκας στοχεύει την επόμενη τριετία να φθάσει μερίδιο αγοράς 20% από 12% που έχει σήμερα, ενώ βασικός στρατηγικός στόχος παραμένει το λανσάρισμα νέων προϊόντων που καλύπτουν τις σύγχρονες διατροφικές ανάγκες, σε συνδυασμό με προσιτές τιμές. Η Νίκας συνεχίζει την ενίσχυση της παρουσίας της στην ελληνική περιφέρεια, ενδυναμώνοντας το τμήμα πωλήσεων και προσλαμβάνοντας 30 νέα στελέχη.

Ο Σωτήρης Λαύκας τόνισε την ικανοποίηση της εταιρείας για την ενίσχυση του μεριδίου αγοράς της από 10% στις αρχές του χρόνου σε περίπου 12,5% σήμερα, ενώ αναφερόμενος στο τελευταίο μεγάλο λανσάρισμα, στη σειρά αλλαντικών με μοσχάρι, εξέφρασε την ικανοποίηση του καθώς τα εν λόγω προϊόντα κατέλαβαν ήδη το 4% της αγοράς. Με όλα αυτά, η εταιρεία στοχεύει να επιστρέψει στην κερδοφορία το 2012, παρά το γεγονός ότι έχει να αντιμετωπίσει σημαντικές προκλήσεις, όπως π.χ την αλματώδη ανάπτυξη των private label, τα οποία καταλαμβάνουν πλέον το 30% της αγοράς αλλαντικών, από 20% του 2010.

«Σε αυτή την πρόκληση, πρέπει να προστεθούν και οι επισφάλειες που θέτουν σε κίνδυνο την όλη προσπάθεια» πρόσθεσε. Αναφερόμενος στη μείωση δαπανών, ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας ανέφερε ότι η Νίκας έκανε τις απαραίτητες κινήσεις, οι οποίες μεταξύ άλλων αφορούσαν και στις περικοπές μισθών στα υψηλόμισθα στελέχη, με μισθούς άνω των 2.500 ευρώ. Σημαντική οικονομία έχει προκύψει δε από την απόφαση της εταιρείας να αγοράζει τις πρώτες ύλες τοις μετρητοίς.