Επτά κορυφαία δίκτυα εντάσσονται στην beta εκδοχή της διαφημιστικής πλατφόρμας στοχευμένης διαφήμισης της Nielsen.
Η εξέλιξη ανακοινώθηκε στο site της εταιρείας ερευνών και στο πλαίσιο της δοκιμαστικής φάσης οι προγραμματιστές θα χρησιμοποιούν τα addressable εργαλεία της για τη διαχείριση του inventory και των καμπανιών και για να μετρούν τον αντίκτυπό τους σε συνεργασία με brands που θα δοκιμάσουν το νέο φορμάτ.
Τα συμμετέχοντα δίκτυα είναι τα A+E Networks, AMC, CBS, Discovery, Fox, NBCUniversal και WarnerMedia, ενώ οι δυνατότητες που εξετάζεται να συμπεριληφθούν αφορούν διαχείριση του ad inventory και των καμπανιών, στόχευση κοινού, ad decisioning, αντικατάσταση dynamic ads και C3/C7 measurement reconciliation, για τον υπολογισμό του κοινού συνολικά σε live, near-live και on-demand.
Το beta version είναι δομημένο έτσι ώστε σε πρώτη φάση να βοηθάει τους προγραμματιστές να εξοικειωθούν με την απαιτούμενη τεχνολογία, προτού μεταβούν σε ένα περιβάλλον περιορισμένου αριθμού καταναλωτών στο οποίο θα τεστάρουν πραγματικές καμπάνιες. Παρόλο που τα περισσότερα μεγάλα δίκτυα έχουν προχωρήσει σε κάποιου είδους πειραματισμό στο πεδίο, η πρόταση της Nielsen αναμένεται να συμβάλλει στη συστηματοποίηση και το benchmarking του φορμάτ.
Πρόσφατα, το NBCUniversal ανακοίνωσε μια νέα πλατφόρμα που προσφέρει ενιαία λύση για την αγορά τηλεοπτικών και ψηφιακών placements, ενόψει της μετάδοσης των φετινών Ολυμπιακών αγώνων, σηματοδοτώντας την τάση για ψηφιακή ευθυγράμμιση, τόσο σε επίπεδο εταιρείας, όσο και industry.
(Πηγή: WARC)