Προϊόν μέτρησης της ψηφιακής διαφήμισης
Εκδήλωση με θέμα την παρουσίαση του προϊόντος μέτρησης της ψηφιακής διαφήμισης Digital Ad Ratings πραγματοποίησε η The Nielsen Company την Τρίτη, 31 Οκτωβρίου.

Το DAR, έχοντας την δυνατότητα υπολογισμού παραμέτρων όπως Unique Reach, Frequency και GRP’s, αλλά και παρέχοντας, για πρώτη φορά στη χώρα μας, αποκλειστικά την πληροφορία δημογραφικών κατηγοριών, σε συνεργασία με το Facebook, αποτελεί την πρώτη, διαφανή μέτρηση κοινού για την ψηφιακή διαφήμιση και ένα μοναδικό εργαλείο που χρησιμοποιούν διαφημιζόμενοι, διαφημιστικές εταιρείες, εκδότες και ψηφιακές πλατφόρμες για την αξιολόγηση της διαφήμισης.

Στην παρουσίαση μίλησαν κορυφαία στελέχη του διεθνούς ομίλου της Nielsen που ήρθαν στην Ελλάδα ειδικά για την εκδήλωση αυτή, καθώς και της ελληνικής εταιρείας, αναφερόμενοι στο Digital Ad Ratings αλλά και στην παγκόσμια εμπειρία σχετικά με τις νέες τεχνολογίες μέτρησης του περιεχομένου και της διαφήμισης. Μεταξύ άλλων, η Toni Petra, Executive Vice President International Watch, αναφέρθηκε στην στρατηγική που ακολουθεί η Nielsen σε όλο τον κόσμο, στοχεύοντας στη μέτρηση όλου του περιεχομένου, σε όλες τις οθόνες (total audience) και συμβαδίζοντας με τη διαρκώς μεταβαλλόμενη συνήθεια της κατανάλωσης των μέσων ενημέρωσης.