Διαθέσιμη και στην Ελλάδα

Η Nielsen παρουσιάζει και στην Ελλάδα τη νέα της υπηρεσία «InfluenceScope». Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, η συνεχώς αυξανόμενη εξέλιξη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης επιβάλλει στις εταιρείες νέες στρατηγικές και τρόπους προσέγγισης συγκεκριμένων ομάδων κοινού, μέσω του influencer marketing. Το νέο εργαλείο της Nielsen, InfluenceScope, με μία ευρεία γκάμα αναλύσεων, επιτρέπει σε εταιρείες και brands να επιλέγουν, να προ-αξιολογούν και να μετρούν τον ιδανικό συνδυασμό προσωπικοτήτων και πλατφορμών, ώστε να ενισχύσουν και να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα της διαφημιστικής τους καμπάνιας.