Σε ειδική εκδήλωση στις 11 Μαΐου
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του 11ου συνεδρίου Shopper Trends που διοργάνωσε η Nielsen στις 11 Μαΐου, παρουσία 100 και πλέον στελεχών του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας καταναλωτικών αγαθών.

Ενδεικτικά, επισημάνθηκε ότι η αγορά, όσον αφορά στον τζίρο, επέστρεψε στα επίπεδα του 2005, με τις 10 μεγαλύτερες αλυσίδες s/m να εκπροσωπούν το 75% της αγοράς. Τα ευρήματα της παγκόσμιας έρευνας των Shopper Trends για την Ελλάδα,  εστίασαν στο ταξίδι του καταναλωτή στα s/m, τα κανάλια που επιλέγει, καθώς και την άποψη που έχει για κάθε αλυσίδα s/m.

Μεταξύ άλλων, παρουσιάστηκαν και τα αποτελέσματα της έρευνας Premiumization, η οποία έδειξε ότι για τον καταναλωτή η πολυτέλεια δεν είναι μόνο θέμα τιμής, αλλά κυρίως ζήτημα ποιότητας και προέλευσης. Ενδιαφέρον είναι επίσης το γεγονός ότι ο καταναλωτής αγοράζει premium προϊόντα, όχι μόνο για λειτουργικούς λόγους, αλλά και για συναισθηματικούς.