Nέα VP of Advertising όρισε το Netflix, επιλέγοντας για την εν λόγω θέση τη Nicolle Pangis. Η ίδια θα επιβλέπει τις ΗΠΑ και τον Καναδά και θα αναφέρεται στην Amy Reinhard, President of Advertising. «Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που η Nicolle έρχεται στo Netflix», δήλωσε η Reinhard.
«Έχει μεγάλη φήμη στον κλάδο μας, τόσο για το βάθος των σχέσεών της με τους πελάτες, όσο και για την data-driven προσέγγισή της στο streaming advertising. Μαζί, θα συνεχίσουμε να χτίζουμε ένα εξαιρετικό ads business για τους πελάτες μας και το Netflix».
Η είδηση έρχεται μετά την αποχώρηση του Peter Naylor, πρώην VP of ad sales της εταιρείας, τον Ιούλιο, κίνηση που προκάλεσε έκπληξη, δεδομένου ότι έγινε εν μέσω των διαπραγματεύσεων για το τηλεοπτικό Upfront. Σε αντίθεση με τον Naylor, ο οποίος είχε σε μεγάλο βαθμό παγκόσμιο ρόλο, η Pangis θα επικεντρωθεί στις διαφημιστικές πωλήσεις του Netflix στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ενώ θα επιβλέπει, επίσης, την παγκόσμια ομάδα διαχείρισης λογαριασμών.
Πριν συνεργαστεί με το Netflix, η Pangis διετέλεσε CEO της Ampersand. Εκεί, η ίδια βοήθησε την εταιρεία να γίνει γνωστή στον τομέα της προηγμένης τηλεοπτικής διαφήμισης, κατακτώντας το 75% του αποτυπώματος της addressable TV στις ΗΠΑ.
(Πηγή: ADWeek)