Εσωτερικά η διαχείριση για τα ψηφιακά Μέσα του ομίλου

Προκειμένου να παρακάμψει τα τρίτα μέρη, ο εκδότης λανσάρει το News Corp Global Exchange, συγκεντρώνοντας τον διαφημιστικό χώρο 50 ιστοσελίδων και προϊόντων για κινητά, μεταξύ των οποίων τα Times.co.uk, TheSun.co.uk, NYPost.com, TheAustralian.com.au, MarketWatch.com και News.com.au. Η κίνηση αυτή έρχεται λίγες εβδομάδες αφότου το περιεχόμενο της Sun μεταφέρθηκε πίσω από «paywall», καθιστώντας τη συνδρομή αναγκαία για την ανάγνωση του ηλεκτρονικού εντύπου, στρατηγική που εφαρμόστηκε και σε τίτλους όπως οι Times, οδηγώντας σε πτώση της επισκεψιμότητας κατά 90%.

Σε μια προσπάθεια να αντισταθμίσει τις αριθμητικές απώλειες, ο εκδότης επιχείρησε να πείσει τους διαφημιζόμενους να πληρώσουν συγκριτικά περισσότερο για την προβολή τους σε μικρότερο κοινό, προβάλλοντας την αφοσίωση των ψηφιακών συνδρομητών καθώς και το πλήθος των στοιχείων που είναι διαθέσιμα γι’ αυτούς, κάτι που όμως δεν αποδείχθηκε εύκολο, σύμφωνα με γνώστες της βιομηχανίας.