Καμπάνια σε TV & social media

Η New Age επιμελήθηκε το τηλεοπτικό σποτ του νέου Möller’s Total Plus. Συγκεκριμένα, μετά την καμπάνια του Möller’s Total, ένα νέο προϊόν – με τζίντζερ, ροδιόλα και κράταιγο, εμφανίζεται στη διαφημιστική σκηνή: το Möller’s Total Plus. Η Ελένη Κοκκίδου εμφανίζεται σε ρόλο νοικοκυράς με υπεράνθρωπες απαιτήσεις και ο Τάσος Παλαντζίδης, ως ο «τελειότερος σύζυγος του κόσμου», έτοιμος να ικανοποιήσει την πιο υπερβολική επιθυμία της. Η καμπάνια τρέχει σε τηλεόραση και social media. Το σποτ είναι παραγωγή της WCA Productions.