Για την παραγωγή unbranded υλικού με στόχο την ενημέρωση του κοινού

Το skincare brand της Johnson & Johnson, Neutrogena, ίδρυσε το δικό του content studio, με στόχο την παραγωγή unbranded υλικού, μικρής και μεγάλης διάρκειας, για να εμπνεύσει και να ενημερώσει το κοινό. «Το Neutrogena Studios θα δημιουργεί ψυχαγωγία, όχι διαφήμιση», δήλωσε ο Tyler Rochwerg, Digital Marketing & Innovation Manager στην Johnson & Johnson. Το παρθενικό project του Neutrogena Studios, με τίτλο «In the Sun», είναι ένα ντοκιμαντέρ για την προστασία από τον ήλιο, τον καρκίνο του δέρματος και τις παρανοήσεις σχετικά με το ποιος είναι ευαίσθητος σε αυτά και ποιος όχι.

Παραγωγός της ταινίας, η οποία θα είναι διαθέσιμη on demand από τις 27 Απριλίου, είναι η ηθοποιός Kerry Washington, η οποία αποτελεί και ambassador του brand και creative consultant. Όσο για τον λόγο της ίδρυσης του studio, ο Sebastian Garcia-Vinyard, εκ των Brand Directors της Neutrogena, εξήγησε ότι είναι, εν μέρει, το γεγονός ότι το δυναμικό του είναι ειδικοί στην επιστήμη του skincare. Ας σημειωθεί ότι, το 2020, η κατηγορία skin health και beauty της Johnson & Johnson σημείωσε μείωση εσόδων YoY 3,1% στα 4,5 δισ. δολάρια, λόγω μειωμένη ζήτησης εν μέσω πανδημίας.

(Πηγή: Adweek)