Έμφαση στην omnichannel εμπειρία χρήστη

Η NetSteps ανέλαβε την κατασκευή του νέου e-shop του brand Gap, το οποίο επέλεξε την πλατφόρμα e-commerce Magento για να καλωσορίσει τους πελάτες του στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο σχεδιασμός του νέου e-shop στοχεύει τόσο στην online μεταφορά του classic fashion στυλ του brand, όσο και στην υλοποίηση μίας omnichannel εμπειρίας χρήστη, που θα ενισχύσει την περαιτέρω εδραίωση του brand στην Ελλάδα.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της NetSteps, Γιάννης Καραλής, δήλωσε σχετικά: «Η Gap αυτή τη στιγμή αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες fashion αλυσίδες σε ολόκληρο τον κόσμο, αλλά και στην Ελλάδα. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που θα συνεισφέρουμε στο digital transformation ενός τόσο μεγάλου οργανισμού στην Ελλάδα».