Η Netsteps, στo πλαίσιο της παρουσίας της, ως υποστηρικτής στο 2ο Google Marketing Conference, παρουσίασε ένα καινοτόμο concept προβολής και ανταποδοτικότητας.

Είθισται, στα events του κλάδου, τα agencies να δίνουν branded «δωράκια» και μικροαντικείμενα στους επισκέπτες και συμμετέχοντες. Φέτος, η Netsteps προχώρησε στη δημιουργία ειδικών προωθητικών κωδικών στα e-shops των πελατών της, και διένειμε τα Promo Coupons στους παρευρισκόμενους στο συνέδριο. Η ενέργεια πέτυχε 2 στόχους: Τη δυνατότητα πραγματικού οικονομικού οφέλους προς τους συμμετέχοντες στο event, με τη δυνατότητα να εξαργυρώσουν το προωθητικό κουπόνι σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα της αρεσκείας τους, και την έμπρακτη προβολή των e-shops του δικτύου της, με πραγματικές πωλήσεις και προωθητική ενέργεια στο «κέντρο» των εξελίξεων του digital marketing. Η ενέργεια στέφθηκε από απόλυτη επιτυχία, και τα πραγματικά μεγέθη της θα δημοσιευθούν τις επόμενες ημέρες, δίνοντας στη Netsteps την αισιοδοξία να επεκτείνει τον θεσμό του Netsteps Avenue και να συνεχίσει να καινοτομεί.