Με τα παγωτά Boss, Nirvana, Magnum

Με κεντρικό μήνυμα «Ελλάδα, κομμάτι της ψυχής μας», η εκστρατεία αποτελεί το επιστέγασμα της στενής συνεργασίας των θεσμικών φορέων του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας με τον ΕΟΤ και το Υπουργείο Πολιτισμού & Τουρισμού, σε μια συντονισμένη προσπάθεια να αφυπνίσουν την ελληνική κοινωνία σχετικά με τον εσωτερικό τουρισμό.

Τα Boss, Nirvana, Magnum της Nestle, υιοθετώντας πλήρως τις αξίες και τη φιλοσοφία της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας, προβάλλουν το μήνυμα της εκστρατείας μέσα από τους ειδικά διαμορφωμένους διαφημιστικούς δείκτες, που βρίσκονται τοποθετημένοι σε επιλεγμένα ψυγεία στις τουριστικές περιοχές της χώρας.

Παράλληλα, επιχειρούν να αναδείξουν την ελληνικότητά τους, καθώς παράγονται από υψηλής ποιότητας πρώτες ύλες στο εργοστάσιο της Nestle στον Ταύρο.