Στην Οgilvy ανέθεσε η Nestlé Purina Petcare, μετά από spec, τον σχεδιασμό και τη διαχείριση της επικοινωνιακής της στρατηγικής για τις created shared value (CSV) δράσεις της και την influencer marketing στρατηγική της για τα προϊόντα Purina Pro Plan και Purina Gourmet.

Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, η Ogilvy σχεδίασε την ενημερωτική πρωτοβουλία «Tο σπίτι του, η αγκαλιά σου», με την οποία η Purina Petcare, σε στρατηγική συνεργασία με την Dogs’ Voice, στοχεύουν να αυξήσουν τις φιλοξενίες και τις υιοθεσίες αδέσποτων ζώων στην Ελλάδα. Για την πρωτοβουλία, η Ogilvy δημιούργησε μια σειρά videos ευαισθητοποίησης με πρωταγωνιστές ανθρώπους που άνοιξαν το σπίτι τους για να φιλοξενήσουν αδέσποτα. Επιπρόσθετα, σχεδίασε και συντόνισε την παραγωγή φεστιβάλ, στο «The Ellinikon Experience Park», το οποίο συνδύασε δράσεις βιωματικής ευαισθητοποίησης και ψυχαγωγίας.