Η τελευταία εκστρατεία της Nespresso με τη νέα πλατφόρμα επικοινωνίας «Made with Care» εξερευνά πώς η φροντίδα για τους καλλιεργητές και το περιβάλλον οδηγεί στην παραγωγή καφέ υψηλής ποιότητας και μπορεί να αποτελέσει καταλύτη για θετική αλλαγή.

Σε παγκόσμια πρεμιέρα, η εκστρατεία ξεκινά με ένα βίντεο ομιλιών για την τηλεόραση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο οποίο ο επί μακρόν πρεσβευτής της επωνυμίας και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Βιωσιμότητας της Nespresso (NSAB), George Clooney, μαζί με άλλους φίλους της εταιρείας, εξερευνά τι βρίσκεται πίσω από κάθε φλιτζάνι καφέ Nespresso: «η βαθιά ανθρώπινη φροντίδα που έχει επενδυθεί σε κάθε στάδιο της αλυσίδας αξίας».

Στο βίντεο που κυκλοφορεί, ο Clooney και μια ομάδα από συνεργάτες της Nespresso απαντούν στο ερώτημα «Τι είναι φροντίδα;» και ο καθένας εξηγεί πώς οι προσωπικές του πεποιθήσεις τον συνδέουν με τη φροντίδα που βρίσκεται στο επίκεντρο της αλυσίδας αξίας της Nespresso. Η καμπάνια θα προβληθεί στην τηλεόραση, στα ψηφιακά μέσα, στον Τύπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς και στα καταστήματα Nespresso, σε εξωτερικούς χώρους και στον ιστότοπο της εταιρείας.