Η διοργάνωση αποτέλεσε μία μοναδική ευκαιρία προβολής για τη Nespresso, η οποία ήταν χορηγός της ειδικά διαμορφωμένης ενότητας του Wimbledon στο Novasports.gr. Μέσα από ένα πλούσιο και αποκλειστικό αφιέρωμα στο Novasports.gr, η Nespresso κατάφερε να επικοινωνήσει σε ένα στοχευμένο κοινό τις δύο νέες καλοκαιρινές ποικιλίες καφέ οver ice, Long black & Flat white. Η στρατηγική αυτή επικοινωνία, εξασφάλισε για το brand έντονη προβολή και maximum awareness με παροχές που ξεπέρασαν τις 1.000.000 εμφανίσεις μέσα σε λίγες μόνο μέρες, ενώ η καμπάνια είχε αποτελεσματικότητα σε CTR που έφτασε το 7,5%.