Σε spec η Vivartia για τον πανευρωπαϊκό δημιουργικό λογαριασμό

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, τον λογαριασμό διεκδικούν δύο εταιρείες από τη Νέα Υόρκη, η Gotham που ανήκει στο IPG Group και η προκάτοχος του λογαριασμού, ανεξάρτητη διαφημιστική εταιρεία, ML Rogers. Οι τελικές παρουσιάσεις πραγματοποιήθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ σημειώνεται ότι η ανάδοχος θα αναλάβει τηλεοπτική και έντυπη διαφήμιση.

Η ετήσια διαφημιστική δαπάνη των δύο brands εκτιμάται ότι υπερβαίνει τα 15 εκατ. δολάρια. Το spec διενεργείται μέσω της συμβουλευτικής εταιρείας Roth Associates. Σημειώνεται ότι η ML Rogers είχε αναλάβει τον πανευρωπαϊκό λογαριασμό της -τότε- Chipita International το 2005, πριν την εξαγορά της εταιρείας από τη Δέλτα Συμμετοχών και τη δημιουργία της Vivartia.