H Nemo προχωρά σε ένα σημαντικό βήμα στον στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης των premium Μέσων της (Gocar.gr, 2045.gr, Deasy.gr) με τη σύσταση της νέας Εμπορικής Διεύθυνσης, που έχει ως στόχο την παροχή σύγχρονων, ολοκληρωμένων και αποτελεσματικών υπηρεσιών προβολής και διαφημιστικών μηνυμάτων στους πελάτες και συνεργάτες της.

Ειδικότερα, επικεφαλής της νέας Εμπορικής Διεύθυνσης αναλαμβάνει η Ιωάννα Σιάνη ως Media Sales Director, με την Έλλη Λιδωρικιώτη, Media Sales Manager και τη Νιόβη Ηλιάδη ως Advertising Executive να δημιουργούν «ένα ικανό, δημιουργικό – και αμιγώς γυναικείο – σχήμα, το οποίο θα προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες».

Όπως επισημαίνει η εταιρεία, «σε μια περίοδο μεγάλων προκλήσεων για τα Μέσα Ενημέρωσης, αυξημένης ζήτησης για ποιοτικό περιεχόμενο και κυριαρχίας των ψηφιακών έναντι των παραδοσιακών εκδοτικών μοντέλων η σύσταση της Εμπορικής Διεύθυνσης αποτελεί ένα αναπόσπαστο κομμάτι της συνεχούς επένδυσης που πραγματοποιεί η Nemo».