Η εταιρεία λάνσαρε πέρυσι αλγόριθμο ανάπτυξης φυσικής γλώσσας με στόχο να αυξήσει τον όγκο της διαφημιστικής παραγωγής, σε συνέχεια αλλαγών που έγιναν στο διαφημιστικό σύστημα της Google, εξηγεί η Audrey Kuah, Managing Director της Dentsu. Το πρόγραμμα παράγει 20 με 25 διαφημίσεις το δευτερόλεπτο, στα αγγλικά.

Οι δημιουργοί του το «εκπαιδεύουν» τροφοδοτώντας το με χιλιάδες διαφημίσεις ανάλογες με αυτές που προορίζεται να δημιουργήσει, καθώς και με τίτλους και κείμενα από ταξιδιωτικά άρθρα, ώστε να αποκτήσει πιο «δημιουργική» γλώσσα. «Φιλοδοξία μας είναι να εκπαιδεύσουμε τον συγκεκριμένο “AI copywriter” ώστε να μάθει πώς μπορεί να φέρνει στο search advertising λίγη από την ανθρώπινη δημιουργικότητα που λείπει, λόγω του χαμηλού κόστους», λέει η Audrey Kuah.

Πρόκειται για μία ιδέα που ήδη δοκιμάζεται και σε άλλους τομείς. Η πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba για παράδειγμα, δίνει τη δυνατότητα στους εμπόρους που συμμετέχουν στο οικοσύστημά της να επιλέξουν τον τόνο της γλώσσας που επιθυμούν να χρησιμοποιήσει στο copy τους η σχετική υπηρεσία AI copywriting της Alibaba.

Μπορεί δηλαδή κάποιος να επιλέξει ανάμεσα σε περιγραφικούς και σύντομους τίτλους, σε πιο promotional ή και πιο συναισθηματικό κείμενο. Ο αλγόριθμος μπορεί να παράξει 20.000 γραμμές κειμένου το δευτερόλεπτο και «μαθαίνει» από εκατομμύρια ανάλογα παραδείγματα…
(Πηγή: bbc.com)