Τις τελευταίες τάσεις και βέλτιστες πρακτικές στο ιδιαίτερα σύνθετο αντικείμενο του Brand Safety θα παρουσιάσει στο Brand Safety Conference η Jules Kendrick, Managing Director Ευρώπης και Μ.Ανατολής του παγκόσμιου οργανισμού TAG που συμβουλεύει διαφημιζόμενους και συνεργάτες τους σε όλα τα θέματα που άπτονται της ασφαλούς online προβολής των μαρκών. Συγκεκριμένα, θα αναφερθεί στο Brand Safety σε σχέση τόσο με τον καταναλωτή, όσο και με τον διαφημιζόμενο, ενώ θα παραθέσει στοιχεία για τον βαθμό υιοθέτησης των σχετικών προδιαγραφών σε διαφορετικές αγορές.

Παράλληλα, θα μιλήσει για το Project Brand Integrity του TAG, ένα πρόγραμμα που στοχεύει να βοηθήσει τους διαφημιζόμενους και τα agencies να αποφύγουν το ακατάλληλο διαφημιστικό περιβάλλον. Ακόμη, θα δώσει στοιχεία σχετικά με την υιοθέτηση των Anti Fraud Standards στην Ευρώπη, ενώ θα εξετάσει τα δεδομένα που ισχύουν για το Brand Safety σε νέα, ανερχόμενα κανάλια (Connected TV, Gaming, Audio), καθώς η αυξανόμενη διασπορά τους τα καθιστά σημαντικές ευκαιρίες για τους διαφημιζόμενους. Το Brand Safety Conference πραγματοποιείται στις 19 Μαρτίου.