Στον «αέρα» βρίσκεται από χθες, η νέα παγκόσμια καμπάνια του brand εσωρούχων Triumph, με τίτλο Triumph SS2022 Comfort My Way, η οποία έχει στόχο να τονίσει το δικαίωμα της γυναίκας στην άνεση, όπως αυτή την αντιλαμβάνεται, σε κάθε πτυχή της ζωής της.

Για το λανσάρισμα της καμπάνιας επιλέχθηκε η διασκευή του τραγουδιού «I Want it That Way» των Backstreet Boys. Παράλληλα, η Triumph προσκάλεσε 4 influencers από την Ευρώπη να ηχογραφήσουν, η κάθε μια με το δικό της στυλ, το τραγούδι. Από τη χώρα μας συμμετέχουν στην καμπάνια οι Ζέτα Μακρυπούλια και Εβελίνα Νικόλιζα.

Ας σημειωθεί ότι το κοινό της εταιρείας έχει τη δυνατότητα να επισκεφθεί ένα από τα φυσικά καταστήματα για να ζήσει ένα εξατομικευμένο bra-fitting, επιλέγοντας εσώρουχα της αρεσκείας του.