Της Βίβιαν Μπουζάλη, Γενικής Διευθύντριας Επικοινωνίας & Στρατηγικής Marketing Mytilineos

Ο λόγος στα μέλη του ΣΔΕ. Απόψεις υψηλόβαθμων στελεχών

Η μεγαλύτερη πρόκληση για το marketing σήμερα είναι…

Η προσέλκυση και διατήρηση της προσοχής του κοινού, καθώς εκτίθεται σε απεριόριστο περιεχόμενο. Κυρίως να ξεχωρίσεις. Η εμφάνιση του Covid19 έφερε νέα δεδομένα. Το ερώτημα είναι αν έχουν αλλάξει κι οι προτεραιότητές μας. Ακούμε συχνά ότι πρέπει να επανεφεύρουμε τον εαυτό μας. Πρώτη φορά όμως είναι τόσο επιτακτικό. Ελπίζω να αποκτήσαμε όλοι συνείδηση επ’ αυτού. Είμαστε στην εποχή που θα πρέπει να εφεύρουμε την νέα κανονικότητα.

Στη σημερινή συγκυρία, η τεχνολογία συνεισφέρει…

Στα πάντα. Είμαστε σε μια νέα τεχνολογική πραγματικότητα που άλλαξε τα δεδομένα. Μπήκαμε κάπως «ατσούμπαλα» και βιαστικά αλλά βοήθησε εταιρείες και πολιτεία να αντισταθούν σημαντικά στην αρνητική επίδραση που θα είχε πάνω τους η πανδημία. Πρέπει ωστόσο να την αξιοποιήσουμε σωστά, χωρίς να καταπατώνται δικαιώματα και προσωπικότητες. Ιδιαίτερα ο κλάδος μας, της Επικοινωνίας, έχει επαυξημένη ευθύνη. Είναι ανάγκη να μην εφησυχάσουμε, χωρίς βέβαια να φοβόμαστε το νέο κόσμο που έρχεται.

Η εξέλιξη που θα αλλάξει ριζικά την επικοινωνία στην ψηφιακή εποχή, είναι…

Οι νέες τεχνολογίες και η ακόμα μεγαλύτερη αμεσότητα που προσφέρουν. Το κοινό θα έχει λόγο για οποιαδήποτε ενέργεια, τη στιγμή που γίνεται. Η διάδραση θα είναι στιγμιαία και οι προκλήσεις πολλές. Είναι ανάγκη να το καταλάβουμε έγκαιρα, για να είναι ευκολότερη η επόμενη μέρα.

 Η ταύτιση επιχειρηματικότητας και αειφορίας θα επιτευχθεί όταν…

Αντιληφθούμε ότι είναι έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες. Δεν είναι η νομοθεσία που τις ενώνει αλλά η πραγματικότητα. Όλο και περισσότερες επιχειρήσεις συνειδητοποιούν πως η επιχειρηματική ανάπτυξη στηρίζεται αναμφίβολα στην αειφορία και πλέον δεν υφίσταται χωρίς αυτή.

Υπάρχει βέβαια σημαντικό περιθώριο εξέλιξης. Οι άνθρωποι αύριο θα αντιλαμβάνονται τις επιχειρήσεις ως…

Συμμάχους προς την πρόοδο και την ανάπτυξη. Ενεργά μέλη της κοινωνίας, πυλώνες της αειφορίας και της οικονομίας. Τρίπτυχο που οφείλουν να στοχεύουν. Οι επιχειρήσεις πρέπει να δείξουν το ανθρώπινο πρόσωπό τους.

Εάν είχα το μαγικό ραβδί…

Θα εξαφάνιζα το απόλυτο που κυριαρχεί για τα περισσότερα ζητήματα και θα εμπλούτιζα την κοινωνία με περισσότερη ενσυναίσθηση. Όλοι είμαστε διαφορετικοί και όλοι ίσοι.