Τα Ben & Jerry’s επιστρέφουν με την πρώτη διαφημιστική τους καμπάνια μετά από χρόνια, με την οποία επιβεβαιώνουν την πίστη τους στην ακτιβιστική δράση, ακόμη και όταν άλλες μάρκες αποσύρονται σκόπιμα για να αποφύγουν αντιδράσεις.

Το βίντεο 90 δευτερολέπτων, με τίτλο «Progress Comes In Many Flavors», καλεί τους καταναλωτές να γίνουν ακτιβιστές γύρω από διάφορους σκοπούς – όπως η καταπολέμηση της επισιτιστικής κρίσης ή η καταστροφή αγαλμάτων που θεωρούνται ξεπερασμένα – με όποια μορφή κι αν εκδηλώνεται αυτός ο ακτιβισμός.

«Θέλουμε οι άνθρωποι μα γνωρίζουν ότι το πάθος και η δημιουργικότητα πορούν να δημιουργήσουν θετική αλλαγή στις κοινότητές τους», δήλωσε σχετικά ο Jay Curley, Global Head of Integrated Marketing, Ben & Jerry’s. Για τη δημιουργία της καμπάνιας συνεργάστηκαν η Driven Studio στην παραγωγή του περιεχόμενου για τα social media, με media agency τη Within, ενώ η DCX Growth Accelerator ανέλαβε το δημιουργικό. «Ακριβώς όπως η Nike πιστεύει ότι “Αν έχεις σώμα, μπορείς να γίνεις αθλητής”, η Ben & Jerry’s πιστεύει ότι “Αν έχεις καρδιά, μπορείς να γίνεις ακτιβιστής”», δήλωσε ο Doug Cameron, Chief Creative and Strategy Officer της DCX.

(Πηγή: Marketing Dive)