Άρθρο στο Adweek έγινε η νέα καμπάνια της Lacta για τη γυναικεία κακοποίηση, «Μη με αφήσεις ποτέ», η οποία κυκλοφόρησε την 25η Νοεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών, με την υπογραφή της Ogilvy.

Όπως σχολιάζει η δημοσιογράφος του Adweek, δεν περιμένει κανείς από ένα brand, όπως η Lacta της Mondelez να «αγγίξει» ένα τόσο ευαίσθητο θέμα.

«Ενώ τα περισσότερα αντίστοιχα brands εστιάζουν σε “γλυκές” ιστορίες, σε διαφημιστικό επίπεδο, η Lacta ανατρέπει το είδος με στόχο να ευαισθητοποιήσει το κοινό αναφορικά με το πρόβλημα της ενδοοικογενειακής βίας, το όποιο έχει οξυνθεί στην Ελλάδα», αναφέρει.