Ομιλία του Peter Dorrington στο CX Summit 2021

Το μέλλον του Customer Experience, και όχι μόνο, θα σκιαγραφήσει ο Peter Dorrington, CX Analytics Expert, βραβευμένος blogger και Ιδρυτής της XMplify Consulting LTD, στο πλαίσιο του επικείμενου CX Summit 2021 που θα πραγματοποιηθεί στις 28 Ιανουαρίου. Το 2020 υπήρξε μια ιδιαίτερη χρονιά για τον τομέα του CX, με τον Covid-19 να τοποθετείται ως καταλύτης αλλαγών, φέρνοντας νέες προκλήσεις και ευκαιρίες, και αποδεικνύοντας ότι το να «είσαι digital» δεν φέρνει από μόνο του την επιτυχία. Αυτό που χρειάζεται είναι όραμα, στρατηγική, μέθοδοι και εργαλεία που κάνουν πράξη την πιθανή CX υπεροχή και που προσελκύουν το μερίδιο αγοράς όσων υστερούν.

Σε ζωντανή σύνδεση από το Ηνωμένο Βασίλειο, ο Peter Dorrington θα αναφερθεί στα μαθήματα που έδωσε το 2020 και στη διαφορετική, μελλοντική «κανονικότητα», θα περιγράψει το όραμα ενός νέου CX σε βάθος δεκαετίας, ενώ θα μιλήσει και για τους λόγους για τους οποίους το CX πρέπει να παραμένει relevant με ολόκληρο τον οργανισμό/εταιρεία. Επίσης, θα αποδείξει με επιχειρήματα τη ζωτική σημασία του Customer Experience για τη μελλοντική εταιρική ανάπτυξη.

Μάθε περισσότερα @ www.cxsummit.gr