Instagram και Facebook

Η Nannuka μετά από σχετική έρευνα των αντίστοιχων marketing και επικοινωνιακών τμημάτων της, ανακοίνωσε την παύση των social media της (Instagram και Facebook), τα οποία απαριθμούν χιλιάδες followers. «Νιώσαμε ότι δεν μπορούμε πλέον να βρούμε κοινό ρυθμό με την κατεύθυνση που κινούνταν τα SM. Η δύναμη τους φυσικά είναι τεράστια. Για να την καρπωθεί μια εταιρεία όμως σωστά, θα πρέπει η στρατηγική και φύση της εταιρείας να είναι σύμφωνη, να κινείται ανάλογα και να αποδέχεται τους όρους τους, κάτι που εμάς, μας προβλημάτιζε.

Για εμάς, το Social Media Detox, για λίγο ή περισσότερο καιρό, ήρθε ως φυσικό επόμενο. Έχουμε παρακολουθήσει παγκόσμια brands όπως η Tesla, Lush, Bottega Veneta κ.ά., να “παγώνουν” τα Social media. Με τον όμιλο Nannuka να κάνει την αρχή, η τάση αυτή εξαπλώνεται και στην Ελλάδα, και μας γεννά απορίες στο πώς μπορεί μια digital εταιρεία να μην έχει digital footprint στο Facebook και Instagram στις ημέρες μας», αναφέρει η εταιρεία.