Με βίντεο του Φάνη Λαμπρόπουλου στη διάρκεια της Black Friday, αποφάσισε να κάνει το ντεμπούτο της στη χρήση του Top View Ad στο TikTok η Nak Shoes.

H Director of Marketing & Communications του brand, Ειρήνη Παρσά, δήλωσε: «Στη Nak λατρεύουμε την κωμωδία και το φρέσκο περιεχόμενο. Με τη φετινή μας είσοδο στον κόσμο του TikTok και με τη συνδρομή της Reach, νιώσαμε έτοιμοι να πάμε στο επόμενο επίπεδο».

Το video αποτέλεσε κομμάτι μιας σπονδυλωτής επικοινωνίας που ξεκίνησε με τον Λαμπρόπουλο στον ρόλο του φανταστικού ιδρυτή του brand Αλβέρτο Νακ, συνέχισε με τον «δαιμόνιο» υπεύθυνο καταστήματος Σπύρο Λεώνη, ενώ η τριλογία αναμένεται να κλείσει το προσεχές διάστημα.