Με τη διάθεση των υπηρεσιών «listening247» και «communities247»
Η MRB Hellas, μετά από ενδελεχή αξιολόγηση, επέλεξε να συνεργαστεί σε αποκλειστικότητα με την DigitalMR, εισάγοντας στην Ελλάδα τις υπηρεσίες «listening247» και «communities247».

Η DigitalMR, της οποίας εμπνευστής και Διευθύνων Σύμβουλος είναι ο Μιχάλης Μιχαήλ, εδρεύει στο Λονδίνο και διατηρεί ευρύ δίκτυο διεθνούς παρουσίας. H υπηρεσία «listening247» που έχει αναπτύξει, είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα παρατήρησης, καταγραφής και σε βάθος ανάλυσης των  social media και άλλων web sites, για την καταγραφή του αποτυπώματος, των insights και του συναισθήματος που αναπτύσσονται για τις μάρκες και τις επιχειρήσεις στον ψηφιακό κόσμο, με το μέγιστο βαθμό ακρίβειας σε όλες τις γλώσσες. Επιτυγχάνει με ακρίβεια 85% (sentiment accuracy) -ποσοστό μοναδικό παγκοσμίως- την αποτύπωση, παρακολούθηση και ανάλυση του ψηφιακού αποτυπώματος μαρκών και επιχειρήσεων, τις προϊοντικές κατηγορίες ή τα υπό διερεύνηση θέματα.

Η υπηρεσία «communities247» είναι μια διαδικτυακή πλατφόρμα δημιουργίας Private Online Communities για τη δημιουργική συγκέντρωση αντιλήψεων, εμπειριών, αξιολογήσεων και συναισθημάτων των καταναλωτών, με τη μικρότερη ή τη δημιουργικότερη δυνατή παρέμβαση του «παρατηρητή». Οι μάρκες και οι επιχειρήσεις μπορούν να αναπτύξουν ένα διαδραστικό πλαίσιο επικοινωνίας, να ανταλλάξουν απόψεις και να «συν-δημιουργήσουν».

Ο Δημήτρης Α. Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της MRΒ, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που πρώτοι οδηγούμε τον κλάδο της έρευνας αγοράς στην νέα γενιά Market Insights. H MRB Hellas αξιοποιεί τις τεχνολογικές εξελίξεις και υποστηρίζει τους πελάτες της με στρατηγικές κατευθύνσεις που στηρίζονται σε ευρύτερα και διεισδυτικότερα “4D Proof Based insights”. Η συνεργασία μας με την DigitalMR θα διασφαλίσει ένα τεράστιο πλεονέκτημα και όφελος στους πελάτες μας και είμαι πεπεισμένος ότι αυτό θα αποτελέσει το 5ο D στην οπτική της MRB».