Σε συνεργασία με την Delhaize Serbia

Η MPASS ανέπτυξε για την αλυσίδα Hypermarkets Tempo της Delhaize Serbia ένα νέο εναλλακτικό κανάλι επικοινωνίας, με τη βοήθεια διαδραστικών Info-kiosks που αποτελούν τα νέα ψηφιακά σημεία επικοινωνίας. Οι πελάτες με την εγγραφή τους στην υπηρεσία έχουν πρόσβαση σε προσωποποιημένα εκπτωτικά κουπόνια και σε εμπλουτισμένο περιεχόμενο όπως συνταγές, προτάσεις αγορών και φυλλάδιο προσφορών. Η υπηρεσία αναβαθμίζει την αγοραστική εμπειρία του καταναλωτή μέσω omnichannel ενεργειών, αυξάνει την επισκεψιμότητα στο κατάστημα και τη μέση κατανάλωση ανά πελάτη.

Η λύση βασίστηκε στην υπηρεσία παροχής ψηφιακών εκπτωτικών κουπονιών για τη δημιουργία loyalty που παρέχεται ήδη από την MPASS στην ελληνική αγορά. Ο Κώστας Σαραφιανός, Εμπορικός Διευθυντής της MPASS, δήλωσε σχετικά: «Η MPASS επεκτείνοντας την αναπτυξιακή στρατηγική της για επέκταση σε χώρες στο εξωτερικό και ειδικότερα στη ΝΑ Ευρώπη, υλοποιεί μία σημαντική συνεργασία με την Delhaize Σερβίας, βασισμένη στη μεγάλη μας εμπειρία σε τεχνολογικές λύσεις που ενισχύουν τη δέσμευση και την πιστότητα των καταναλωτών. Αυτή η συνεργασία είναι ένα ακόμα βήμα στην εξάπλωση των καινοτόμων λύσεων μας και εκτός Ελλάδος, ενισχύοντας – τώρα και στην Σερβία – την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών».