Online πρεμιέρα του νέου επεισοδίου

Δεκάδες χιλιάδες συντονίστηκαν στις ψηφιακές πλατφόρμες για να δουν πρώτοι το επεισόδιο, 24 ώρες πριν την προγραμματισμένη προβολή του στον τηλεοπτικό «αέρα». Παράλληλα, οι φίλοι της σειράς στο Facebook συμμετείχαν στο ειδικό Facebook event που οργανώθηκε για την ενέργεια. Την ώρα της αποκλειστικής online προβολής, στον «τοίχο» του event αλλά και στο Twitter, στήθηκε μία πρωτότυπη ανταλλαγή φωτογραφιών από τους fans της σειράς. Η ενέργεια, η οποία προωθήθηκε αποκλειστικά και μόνο online, κρίθηκε επιτυχημένη τόσο από πλευράς επισκεψιμότητας, καθώς το επεισόδιο είχε 60.000 προβολές, όσο και εμπορικά, τυγχάνοντας μεγάλης υποστήριξης από μεγάλα brands της αγοράς.