Την εταιρική της ταυτότητα ανανέωσε η Μοτοδυναμική, η οποία δραστηριοποιείται ως εκπρόσωπος των Yamaha, Porsche και Sixt και στη λιανική με τις Μοτοδίκτυο και MotoDirect, με στόχο να παρουσιάσει μια διακριτή εταιρική εικόνα, ενιαία για όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της.

Το λογότυπο αποτυπώνει, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, την κίνηση και τον δυναμισμό, ενώ το αρχίγραμμα Μ αποτελεί μέρος του αφηγήματος «Move, Experience, Live». Παράλληλα, η εταιρεία εγκαινιάζει τα νέα κεντρικά γραφεία της στο Μαρούσι, τα οποία, όπως επισημαίνει, συνδυάζουν τα πρότυπα και τις απαιτήσεις ενός σύγχρονου χώρου εργασίας με τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας της εταιρείας: διαφάνεια, ομαδικότητα, προσαρμοστικότητα, αισθητική.

«Είμαστε στην αυγή μιας συναρπαστικής εποχής, όπου η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας, αλλά και οι θεσμικές παρεμβάσεις, οδηγούν σε δομικές αλλαγές στον χώρο της κινητικότητας», σημείωσε ο Σωτήρης Χατζίκος, Διευθύνων Σύμβουλος της Μοτοδυναμικής.