Επελέγη για τον παγκόσμιο διαφημιστικό λογαριασμό του brand

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Την ευθύνη για το λογαριασμό είχε η Publicis η οποία είχε λάβει το χρίσμα τον Αύγουστο του 2009, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι Mother χειρίζεται και άλλο ένα brand της Anheuser-Busch In Bev, τη Stella Artois. Όπως δήλωσε ο Stef Calcraft, Partner στη Mother, «το brief που μας έδωσε η ομάδα της Beck’s ήταν εμπνευσμένο μα και ένα από τα πιο απαιτητικά που έχουμε λάβει. Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με την προοπτική της ιδέας που εμπνευστήκαμε». Δεν έγινε γνωστό ποια άλλα agencies συμμετείχαν στο spec.