Η εταιρεία εξέδωσε τη νέα της Έκθεση Βιωσιμότητας 2019. Την ετήσια Έκθεσή της για τη βιωσιμότητα και την ευεξία για το 2019 με τον τίτλο «Snacking Made Right» δημοσίευσε η Mondelez International, ανακοινώνοντας πρόοδο στην επίτευξη των στόχων για τη βιωσιμότητα και τη συνετή κατανάλωση σνακ για το 2025. Σύμφωνα με την Έκθεση, το 2019, […]

Η εταιρεία εξέδωσε τη νέα της Έκθεση Βιωσιμότητας 2019.

Την ετήσια Έκθεσή της για τη βιωσιμότητα και την ευεξία για το 2019 με τον τίτλο «Snacking Made Right» δημοσίευσε η Mondelez International, ανακοινώνοντας πρόοδο στην επίτευξη των στόχων για τη βιωσιμότητα και τη συνετή κατανάλωση σνακ για το 2025. Σύμφωνα με την Έκθεση, το 2019, η εταιρεία σημείωσε σημαντική πρόοδο μέσω της δημιουργίας ανθεκτικών και βιώσιμων εφοδιαστικών αλυσίδων πρώτων υλών, της μείωσης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και της καινοτομίας στη συσκευασία των προϊόντων.

Ενδεικτικά, το 63% του όγκου κακάο για την παραγωγή σοκολάτας προέρχεται από το πρόγραμμα βιώσιμης προμήθειας της εταιρείας Cocoa Life (αύξηση 20 μονάδων έναντι του 2018), ενώ το 93% των συνολικών συσκευασιών (πλαστικών και μη πλαστικών) είναι σχεδιασμένο για να είναι ανακυκλώσιμο. Επιπλέον, το 2019, η Mondelez International σημείωσε σημαντική πρόοδο στον τομέα της ευεξίας, ευθυγραμμίζοντας το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο με τις σύγχρονες ανάγκες διατροφής και ευεξίας, ενθαρρύνοντας τη συνετή κατανάλωση σνακς μέσω ελέγχου μερίδας και διατροφικής επισήμανσης.