Η Mondelēz International ανακοίνωσε την έναρξη της τέταρτης ετήσιας έκθεσης State of Snacking, μιας παγκόσμιας μελέτης για τις τάσεις των καταναλωτών που εξετάζει τις ετήσιες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές λαμβάνουν αποφάσεις για τα σνακ.

Η φετινή έκθεση διερευνά πώς οι τρέχουσες οικονομικές προκλήσεις επηρεάζουν τις επιλογές σνακ των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο, με την πλειοψηφία των ερωτηθέντων να συνεχίζουν να δίνουν προτεραιότητα στο σνακ, παρά τα αυξανόμενα κόστη και τις οικονομικές προκλήσεις.

Η έκθεση παρακολουθεί τις στάσεις και τις συμπεριφορές αναφορικά με τα σνακ μεταξύ χιλιάδων καταναλωτών που ερωτήθηκαν σε 12 χώρες. Σύμφωνα με τα ευρήματα το 71% των καταναλωτών καταναλώνει σνακ τουλάχιστον δύο φορές την ημέρα και το 78% αναφέρει ότι αφιερώνει χρόνο για να γευτεί απολαυστικά σνακ.

Οι καταναλωτές αντικαθιστούν με αυξανόμενο ρυθμό τα γεύματα με σνακ, με το 55% να αναφέρει μεγαλύτερη πιθανότητα να φάει ένα σνακ και στις τρεις τυπικές ώρες γευμάτων. Η μείωση των απορριμμάτων είναι κορυφαία προτεραιότητα, με 7 στους 10 καταναλωτές να δηλώνουν ότι δίνουν προτεραιότητα στα σνακ που έχουν λιγότερη συσκευασία.