Τη συνολική παρουσία του ΟΠΑΠ, μεγάλου χορηγού του 39ου Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας σχεδίασε και υλοποίησε η Momentum Athens. Ειδικότερα, η Momentum Athens, στο πλαίσιο της χορηγίας του ΟΠΑΠ, τοποθέτησε μπαλόνια ύψους έως 30 μέτρων με εμψυχωτικά μηνύματα, μια ομάδα 25 ατόμων με τύμπανα και μια led οθόνη που πρόβαλλε live τη συμμετοχή των δρομέων.

Στο ειδικά σχεδιασμένο περίπτερο του ΟΠΑΠ, στο χωριό των χορηγών, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να βγάλουν αναμνηστικές φωτογραφίες από overhead κάμερα, με φόντο το εικαστικό της καμπάνιας «Η νίκη είναι στη συμμετοχή».

«Για άλλη μία φορά -δίνοντας παράλληλα ραντεβού για του χρόνου- η Momentum Athens και ο ΟΠΑΠ, μετέφεραν, με την παρουσία τους στον Αυθεντικό Μαραθώνιο, το μήνυμα ότι πρώτα απ’ όλα έχει σημασία η συμμετοχή και έπειτα η νίκη», αναφέρει η ανακοίνωση.