Στον «αέρα» η πρώτη καμπάνια της Soho Square

Ο Θάνος Αθανασόπουλος, Διευθυντής Marketing της Misko, ανέφερε σε ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε χθες για την παρουσίαση της νέας επικοινωνίας: «Η Μisko περνά σε νέα εποχή και προτρέπει τους φίλους της να είναι ο εαυτός τους. Να νιώθουν αυτοπεποίθηση και να είναι δημιουργικοί. Γιατί όταν κάποιος μαγειρεύει με Misko είναι πάντα σίγουρος για το νόστιμο αποτέλεσμα αλλά και την ποιότητα του πιάτου που σερβίρει στους αγαπημένους του». Η νέα καμπάνια περιλαμβάνει τηλεοπτικό σποτ, στο οποίο ένας οξύθυμος σεφ που έχει εμμονή με τους κανόνες της μαγειρικής, παρακολουθεί μια γυναίκα να μαγειρεύει. Ο σεφ θυμώνει με τις επιλογές της και βγαίνει εκτός εαυτού, διερωτώμενος «Είναι αυτό μαγειρική;». Την παραγωγή του σποτ επιμελήθηκε η Foss Productions.