«The Ultimate Safety Test»

Η Mindshare υλοποιεί αυτές τις ημέρες στην ελληνική αγορά την παγκόσμια καμπάνια της Volvo με τίτλο «The Ultimate Safety Test», δημιουργία της Grey. H καμπάνια σηματοδοτεί την προσπάθεια της Volvo να ευαισθητοποιήσει το κοινό ότι -για αυτήν- η βιωσιμότητα είναι το ίδιο σημαντική για την ασφάλεια. Η Volvo έχει δηλώσει πως σκοπεύει να γίνει μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρεία αυτοκινήτων έως το 2030.

Η προβολή της καμπάνιας περιλαμβάνει βίντεο διαφόρων διαρκειών και υλοποιείται στα social media (Facebook, Instagram, LinkedΙn, Twitter), καθώς και στο YouΤube. O Νάσος Ευσταθιάδης, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Mindshare, δήλωσε: «Το να υλοποιούμε καμπάνιες για τη Volvo είναι πάντα μία μεγάλη πρόκληση. Πόσο μάλλον τώρα που το θέμα είναι τόσο ιδιαίτερο και σοβαρό, η πρόκληση γίνεται ακόμα μεγαλύτερη». «Για εμάς, σήμερα, το απόλυτο τεστ ασφαλείας για την ανθρώπινη ζωή είναι η κλιματική αλλαγή», δήλωσε η Έλλη Παρασκευά, επικεφαλής του τμήματος Consumer Experience της Volvo Car Hellas.