Και τη νέα του εφαρμογή Shazam Camera

Η προώθηση του SUV, στο οποίο βρίσκουν εφαρμογή δύο καινοτόμες τεχνολογίες, απαιτούσε κάτι νέο σε διαφημιστικό επίπεδο, το οποίο δεν είχε εφαρμοστεί ξανά στην Ελλάδα. Η Mindshare ανταπεξήλθε στην πρόκληση, επιστρατεύοντας τη νέα δυνατότητα την οποία προσφέρει το Shazam για σκανάρισμα εικόνας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη νέα λειτουργία του Shazam, ο αναγνώστης είχε τη δυνατότητα να ανοίξει την εφαρμογή, να σκανάρει όλη την εικόνα που απεικόνιζε το νέο XC90 και σε ελάχιστα δευτερόλεπτα παρουσιαζόταν στην οθόνη του κινητού το video «Feeling Good» του τραγουδιού που δημιούργησε αποκλειστικά για την Volvo και το XC90, ο Σουηδός καλλιτέχνης Avicii. Η παραπάνω δυνατότητα αξιοποιήθηκε στις καταχωρίσεις του XC90 στον κυριακάτικο Τύπο, ενσωματώνοντας στην εικόνα των καταχωρίσεων τη νέα τεχνολογία και το σήμα της νέας εφαρμογής Shazam Camera.