Συγκεκριμένα, στις αρχές του έτους λάνσαρε τη νέα της εταιρική ταυτότητα, με νέο λογότυπο και την επικοινωνία των 5 πυλώνων της, οι οποίοι για πρώτη φορά λειτουργούν αυτόνομα: Business & Leisure, Destination Management, M.I.C.E., Luxury, Weddings & Events. Επιπλέον, επέκτεινε τις δραστηριότητές της στην Ασία, ήταν υποψήφια σε δύο κατηγορίες βραβείων στα World Travel Awards, έλαβε δύο νέες πιστοποιήσεις από HAPCO και EFAPCO, και άνοιξε τρία νέα υποκαταστήματα σε Γλυφάδα, Μύκονο και Κωνσταντινούπολη. Τέλος, αύξησε τον ρυθμό των εργαζομένων της κατά 50% από το 2010, ενάντια στην εγχώρια οικονομική κρίση.