UPS του η προσωποιημένη πληροφόρηση και η συμμετοχή κορυφαίων μέσων ενημέρωσης

Το νέο MSN συνδυάζει premium περιεχόμενο από τα μεγαλύτερα μέσα ενημέρωσης σε όλο τον κόσμο, με εξατομικευμένα εργαλεία που προσφέρουν πρόσθετες δυνατότητες στον χρήστη, ενώ θα είναι διαθέσιμο σύντομα και σε όλες τις βασικές πλατφόρμες συσκευών (Windows, iOS and Android). Παρουσιάζοντας το νέο MSN, η Δήμητρα Λέτσα, Executive Producer του ΜSN & MSN Apps στην Ελλάδα, ανέφερε ότι αυτό παρουσιάζει σημαντική και ανερχόμενη δυναμική, αφού διαθέτει περίπου 425 εκατ. χρήστες στις τρεις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες, σε περισσότερες από 55 χώρες παγκοσμίως.

Στην Ελλάδα, το MSN συνεργάζεται με περισσότερα από 15 μέσα ενημέρωσης, μεταξύ των οποίων το ΑΠΕ-ΜΠΕ (amna.gr), Ethnos.gr, Kathimerini.gr, Naftemporiki, news247.gr, SKAI.gr, καθώς επίσης και τα argiro.gr, athinorama.gr/digital, capital.gr, car&driver.gr, clickatlife.gr, contra.gr, e-go.gr, euro2day.gr, gastronomos.gr, gazzetta.gr, glykesistories.gr, in2life.gr, ishow.gr, Ladylike.gr, mama365, missbloom.gr, mother.gr, myself.gr, oinoxoos.gr, sentragoal.gr, shape.gr, thecookbook.gr. Θα περιλαμβάνει 10 ενότητες με Ειδήσεις, Οικονομία, Αθλητισμό, Υγεία και Άσκηση, Ταξίδι, Ψυχαγωγία, Ευ Ζην, Γαστρονομία, Αυτοκίνητο και Βίντεο. Όπως αναφέρθηκε δε, οι συντάκτες του MSN έχουν τη δυνατότητα να αντλούν περιεχόμενο από περισσότερες από 1.200 πηγές. Το MSN συνεργάζεται μεταξύ άλλων με New York Times, Wall Street Journal, The Guardian, The Telegraph, Le Figaro, Le Monde κ.α.

Προσαρμόζεται εύκολα στις προτιμήσεις του κάθε χρήστη, οι οποίες τον ακολουθούν σε όποια συσκευή κι αν βρίσκεται. Όπως αναφέρθηκε δε, για τους διαφημιζομένους, το MSN θα συνεχίσει να προσφέρει εξατομικευμένη εμπειρία, «με πρόσθετο πλεονέκτημα τη συμμετοχή των καλύτερων ΜΜΕ και τους χρήστες των εφαρμογών σε όλα τα λειτουργικά συστήματα κινητών». Την εμπορική εκπροσώπηση του MSN στην Ελλάδα χειρίζεται η ThinkDigital.