Όπως ανακοινώθηκε στην εκδήλωση εορτασμού των 50 χρόνων της

O Michel Khalaf, Πρόεδρος ΕΜΕΑ, αναφέρθηκε στη σημασία του rebranding σημειώνοντας ότι «είναι ένα πολύ ξεκάθαρο σημάδι ότι φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε μια ενιαία MetLife, μια πραγματικά παγκοσμίου επιπέδου εταιρεία, που αναβαθμίζεται διαρκώς σε διεθνές επίπεδο». Αναφερόμενος στη στρατηγική της MetLife, ο Μιχάλης Χατζηδημητρίου, Head of Eastern & Southern Europe της MetLife, υπογράμμισε ότι στόχος είναι η Ανατολική και Νότια Ευρώπη να συμβάλει κατά τρόπο ουσιαστικό, έτσι ώστε ολόκληρη η Περιφέρεια Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής να αποτελέσει «Κινητήρια Δύναμη Ανάπτυξης» για την εταιρεία. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης πραγματοποιήθηκε και η απονομή βραβείων στους συνεργάτες του Παραγωγικού Δυναμικού, ενώ την επόμενη ημέρα πραγματοποιήθηκε το Συνέδριο Πωλήσεων της MetLife.