Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη ενσωματώνεται όλο και περισσότερο στη διαφήμιση, η Meta συστήνει νέους τρόπους με τους οποίους οι marketers μπορούν να χρησιμοποιούν το generative AI (GAI), προκειμένου να επικεντρώνονται λιγότερο σε «τετριμμένες εργασίες» και περισσότερο στο creative strategy. Σε εκδήλωση Τύπου την Τρίτη, η Meta ανακοίνωσε το λανσάρισμα του full image and text generation.
Για πρώτη φορά, οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να δημιουργούν πλήρεις παραλλαγές εικόνων με βάση το αρχικό τους ad creative, με δυνατότητες επικάλυψης κειμένου που δημιουργούν νέα φόντα γύρω από εικόνες προϊόντων και τροποποιούν τις εικόνες, ώστε να ταιριάζουν καλύτερα σε πολλαπλές επιφάνειες. Η διαφοροποίηση των εικόνων σε συνδυασμό με το μείγμα πρωτότυπων και AI-generated ad δημιουργικών είναι αυτό που ο John Hegeman, Head of Monetization της Meta και άλλα στελέχη της, όπως η Pratiti Raychoudhury, Vice President of New Monetization Experiences, και ο Alvin Bowles, Vice President of Global Business Group, πιστεύουν ότι θα είναι το «κλειδί» για να ξεκλειδώσουν τα καλύτερα αποτελέσματα στην πλατφόρμα της.
Ενώ αυτή η λειτουργία έχει ήδη αρχίσει να αναπτύσσεται, τους επόμενους μήνες, σύμφωνα με τη Meta, οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν επίσης να παρέχουν υποδείξεις κειμένου για να βοηθήσουν το πρόγραμμα να προσαρμόσει καλύτερα τις δημιουργικές παραλλαγές εικόνων. Επιπλέον, οι διαφημιζόμενοι έχουν πλέον τη δυνατότητα να εφαρμόζουν επικαλύψεις κειμένου στις εικόνες, με επιλογή από δώδεκα εκ των πιο δημοφιλών γραμματοσειρών.
Όσον αφορά τη δημιουργία κειμένου, το text generator της Meta είναι σε θέση να δημιουργεί παραλλαγές και για τίτλους διαφημίσεων, εκτός από το πρωτογενές κείμενο. Η εταιρεία αναφέρει ότι επί του παρόντος εκπαιδεύει το εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να αντικατοπτρίζει το tone of voice ενός brand, τονίζοντας τα key selling points με βάση τις προηγούμενες καμπάνιες του.
(Πηγή: Μediapost)