Στη Spark Foundry του Publicis Groupe ανέθεσε τον global media λογαριασμό της η Meta, μετά από spec στο οποίο ενεπλάκησαν τόσο η ήδη ανάδοχος Dentsu, όσο και η Havas Media. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε τον περασμένο Μάρτιο, υπό την επίβλεψη της ID Comms, και καλύπτει όλα τα brands της Meta, συμπεριλαμβανομένων των social media πλατφορμών Facebook, Instagram και WhatsApp.
Το WPP αποσύρθηκε από τη διαδικασία μετά την αξιολόγηση του request fοr proposal. Η Mindshare, του WPP, συνεργαζόταν με τη Facebook από το 2014. Σύμφωνα με τη research consultancy Comvergence, ο media λογαριασμός της Meta ανέρχεται σε 750 εκατ. δολάρια, αν και το συγκεκριμένο budget αναμένεται να αυξηθεί.
Το 2020, παρά την πανδημία, η Facebook είχε αυξήσει τη συνολική παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη της κατά 44% στα 2,26 δισ. δολάρια. Η Spark Foundry θα διαχειρίζεται το παγκόσμιο media planning και media buying, καθώς και το «strategic thought leadership, το media innovation, τα cross-channel approaches, τα εργαλεία, την τεχνολογία και το operations», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
(Πηγή: Campaign)