Τη μεγαλύτερη tech-powered experiential δράση της εγκαινιάζει αυτή τη βδομάδα η Mercedes-Benz, στο πλαίσιο του Αμερικάνικου Open, για την προβολή της νέας τεχνολογίας in-car voice assistant.

Η αυτοκινητοβιομηχανία υποστηρίζει χορηγικά το μεγαλύτερο τουρνουά τένις παγκοσμίως από το 2010, αξιοποιώντας τη διοργάνωση κυρίως για την παρουσίαση των νέων μοντέλων της. Η AR ενέργεια «Serve Like Sloane», «φιλοξενεί» την πρωταθλήτρια του Open 2017 Sloane Stephens, η οποία καθοδηγεί τους παίκτες μέσα από ένα σύντομο μάθημα τένις, με τη βοήθεια του ψηφιακού βοηθού Mercedes-Benz User Experience (MBUX). Για να παίξουν, οι επισκέπτες μπαίνουν σε ένα μίνι γήπεδο τένις και απευθύνονται την οθόνη που βρίσκεται στη μια άκρη του γηπέδου λέγοντας: «Hey Mercedes, teach me to play like Sloane».

Στη συνέχεια, το MBUX αξιολογεί το πόσο καλά παίζουν σε σύγκριση με την πρωταθλήτρια. Οι ενδιαφερόμενοι δίνουν τα στοιχεία τους στην αρχή του παιχνιδιού και λαμβάνουν ένα video που μπορούν να μοιραστούν στα κοινωνικά δίκτυα. Προφανώς, η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τα mail που συγκεντρώνει για μελλοντική επικοινωνία. Μετά το κλείσιμο της διοργάνωσης, το activation θα μεταφερθεί και σε άλλα αθλητικά events, όπως το πρώτο παιχνίδι των Atlanta Falcons. Αυτή τη φορά, πρωταγωνιστής του θα είναι ο παίκτης των Falcons, Matt Ryan.
(Πηγή: AdAge)