Σε συνεργασία με τις Magnet και Ιnitiative

Η καμπάνια είναι ήδη στον «αέρα» από τις 12 Δεκεμβρίου με bus panels, που εκτός από την επικοινωνία της νέας συσκευασίας συμπεριλαμβάνουν το call-to-action «σκάναρε & κέρδισε». Οι χρήστες smartphone καλούνται να σκανάρουν το QR code και να πάρουν μέρος στον εορταστικό διαγωνισμό στη σελίδα της Mentos στο Facebook. Στο πλαίσιο του διαγωνισμού, ο οποίος θα διαρκέσει έως τις 9 Ιανουαρίου 2016, οι χρήστες επιλέγουν την καλύτερή φωτογραφική τους στιγμή για το 2015 και κερδίζουν δώρα. Ο μεγάλος νικητής θα κερδίσει σεμινάριο φωτογραφίας και μια επαγγελματική φωτογραφική μηχανή. Η καμπάνια, εκτός από outdoor, υποστηρίζεται και με digital μέσα. Τον σχεδιασμό του media plan και τον διαγωνισμό στο Facebook με τίτλο «Χρονιά σαν καμία άλλη» υπογράφει η Ιnitiative.